دانلود تحقیق درمورد فروید

دانلود تحقیق درمورد فروید

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد فروید

با دانلود تحقیق در مورد فروید در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فروید را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فروید ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فروید

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

كشور ما اغلب هر وقت اسم «سيگموند فرويد»، «عقايد فرويدي» و يا « مكتب فرويدريسم» مي‌آيد اولين چيزي كه به ذهن شنونده مي‌رسد نظرات و عقايد فرويد در رابطه با ميل جنسي  و آزاد گذاشتن روابط جنسي ميان افراد جامعه است. شايد به همين علت باشد كه در برخي جوامع به خصوص در كشورهاي مسلمان‌نشين خيلي درباره طرز فكر و نقطه نظرات اين روانكاو بزرگ صحبت نمي‌شود و تمام عقايد او را محدود به اين نوع رابطه‌ها مي‌دانند. در هر صورت شايد مروري گذرا به زندگي او باعث ايجاد انگيزه براي تحقيق درباره عقايد او و احتمالا آموختن نكاتي مفيد از ميان آنها باشد.

شايد به همين علت باشد كه در برخي جوامع به خصوص در كشورهاي مسلمان‌نشين خيلي درباره طرز فكر و نقطه نظرات اين روانكاو بزرگ صحبت نمي‌شود و تمام عقايد او را محدود به اين نوع رابطه‌ها مي‌دانند. در هر صورت شايد مروري گذرا به زندگي او باعث ايجاد انگيزه براي تحقيق درباره عقايد او و احتمالا آموختن نكاتي مفيد از ميان آنها باشد.

 

نام كامل:سيگموند شلومو فرويد( معروف به سيگموند فرويد)

تاريخ تولد: ششم مي 1856

تاريخ درگذشت: بيست و سوم سپتامبر1939

محل تولد: فرايبرگ(اتريش- مجارستان)

محل زندگي: اتريش و انگلستان

مليت: اتريشي

زمينه فعاليت: عصب‌شناسي- روانپزشكي- روانشناسي- روان درماني- روانكاوي

معروف به: روانكاو

جوايز قابل توجه: جايزه گوته

سيگموند فرويد روانپزشك و عصب شناس اتريشي بود كه با همكاري چند نفر ديگر يك مدرسه روانكاوي را تاسيس كرد. فرويد بيش از همه به خاطر تئوري ذهن ناخودآگاه، تعبير دوباره از ميل جنسي و روش‌هاي روان درماني‌اش مشهور است.

در حال حاضر از او به عنوان « پدر علم روانكاوي» ياد مي‌شود، ولي با اين حال هنوز بحث‌هاي زيادي پيرامون عقايد او وجود دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر